VÍTAME VÁS V JOGOVNI
Prevádzkovateľ:
Anaesthgroup, spol. s.r.o. Janka Kráľa 15217/ 5, 97401 Banská Bystrica
IČO: 43876765
DIČ:2022505265
IČ DPH :SK2022505265
Zapísaná v OR Okresného súdu Banská Bystrica, Oddiel: Sro, Vložka č.: 103674/B
Číslo účtu: 26 2809 9586
IBAN: SK81 1100 0000 0026 2809 9586 SWIFT: TATRSKBX
Mena účtu: EUR
E-mail: info@jogovna.sk
Mobil: +421 (0)917 233 019
WEB: www.jogovna.sk
Vstupom na našu webovú stránku a taktiež využitím našich služieb, súhlasíte s dodržiavaním nasledujúcich “Podmienok a pravidiel”, ktorými sa spolu s ochranou údajov riadia vzťahy medzi Jogovňou a Vami ako členom. Tieto všeobecné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len “Zmluva”) uzatvorenej medzi poskytovateľom služby jogového štúdia Jogovňa (ďalej len “Jogovňa) a jej členom.
Termín "Vy" sa vzťahuje na užívateľa alebo návštevníka našej webovej stránky či návštevníka alebo člena využívajúceho služby Jogovne. Vyhradzujeme si právo aktualizovať, zmeniť alebo nahradiť akúkoľvek časť týchto "Podmienok" a to kedykoľvek. Je vo Vašom záujme pravidelne kontrolovať našu webovú stránku, či došlo k zmenám. Ak nesúhlasíte s akúkoľvek časťou z týchto podmienok, nepoužívajte prosím túto stránku, neregistrujte v našom rezervačnom systéme a nevyužívajte naše služby.
PREDMET POSKYTOVANÝCH SLUŽIEB
Jogovňa poskytuje svojim návštevníkom a členom nasledovné služby:
BEZPEČNOSŤ A RIZIKÁ
Pred hodinou ste povinný oboznámiť inštruktora so všetkými aktuálnymi zraneniami a operáciami, ktoré majú vplyv na Váš súčasný zdravotný stav a s chronickými ochoreniami, aby bol na tieto skutočnosti počas výuky braný ohľad. Taktiež ste povinný upozorniť inštruktora na lekárom či fyzioterapeutom doporučené fyzické obmedzenia pohybov.
Ak si neželáte fyzickú dopomoc, upozornite na to inštruktora pred hodinou.
Prehlasujete, že ste sa v prípade zdravotných problémov podrobili lekárskemu vyšetreniu ešte pred začiatkom jogového vzdelávania, ktoré nepreukázalo žiadne medicínske a zdravotné pochybnosti voči zmýšľanému zámeru praktizovať a učiť sa jogu.
Prehlasujete, že cvičenie jogy vykonávate dobrovoľne na vlastnú žiadosť a Váš zdravotný stav je spôsobilý vykonávať cviky pod vedením inštruktora. Cvičíte vedome, s ohľadom na svoje možnosti a zdravotný stav.
Svojou rezerváciou miesta na hodine potvrdzujete a beriete na vedomie, že cvičenie vykonávané v rámci výuky realizujete na vlastné riziko. V prípade úrazu, zranenia a ich následkov ste si vedomý toho, žeJogovňa a jej inštruktori neberú žiadnu zodpovednosť za vzniknutú situáciu.
Beriete na vedomie, že počas jogových hodín sa poskytuje výlučne praktické vyučovanie jogy.
Zaväzujete sa, že akékoľvek zdravotné problémy vzniknuté počas hodiny bezodkladne nahlásite inštruktorovi.
Vstup do priestorov Jogovne a využívanie Služieb pod vplyvom alkoholu, omamných alebo psychotropných látok je zakázané. Návštevníci aj členovia pod vplyvom alkoholu, omamných alebo psychotropných látok budú okamžite vylúčení z priestorov a ich členský príspevok prepadne v prospech Jogovne.
Jogovňa si vyhradzuje právo odmietnuť poskytnúť služby tehotným ženám a osobám so závažnými zdravotnými ťažkosťami.
Fajčenie je v priestoroch Jogovne prísne zakázané.
Jogovňa nezodpovedá za škodu na veciach vnesených alebo odložených v jej priestoroch, ak tieto budú odložené mimo miest vyhradených Jogovňou na odloženie vecí.
Pri využívaní Služieb ste povinný riadiť sa pokynmi inštruktorov alebo iných osôb, poskytujúcich služby v mene Jogovne.
JOGOVŇA PODMIENKY A PRAVIDLÁ
Prečítajte si prosím dôkladne podmienky na tejto webovej stránke pred objednaním služby. Rezerváciou akejkoľvek služby, alebo vstupom do priestorov Jogovne na adrese Janka Kráľa 5, 97401 Banská Bystrica, súhlasíte s ich rešpektovaním.
REGISTRÁCIA A SÚHLAS SO SPRACOVANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV
ORGANIZÁCIA VEREJNÝCH HODÍN JOGY
Rozvrh môže podliehať zmenám. Vyhradzujeme si právo zrušiť ktorúkoľvek hodinu, alebo ju zameniť za inú. Sme povinný poskytnúť informáciu o zrušení, príp. zmeny najneskôr 2 hodiny pred začiatkom hodiny prostredníctvom zverejnenia informácie priamo v rezervačnom syséme a v prípade zanechania kontaktu aj prostredníctvom sms správy, mailového odkazu.
Vyhradzujeme si právo zmeny inštruktora na hodinu bez ohlásenia.
Neskorý príchod nie je akceptovaný. Priestor sa zatvára 5 min pred začiatkom hodiny. Vstup do miestnosti po začiatku hodiny nie je povolený a skorší odchod nie je akceptovaný, nakoľko sa priestor Jogovne počas hodiny zamyká.
Priestor Jogovne je pre účel registrácie a prípravy klientov na hodinu otvorený 20 minút pred začiatkom hodiny.
Jogovňa si vyhradzuje právo odmietnuť vstup komukoľvek do jej priestorov.
Jogovňa nie je povinná Vám vrátiť alebo kompenzovať uhradený poplatok za žiadnu hodinu, kurz, workshop či inú akciu, ak meškáte, alebo sa jej z akéhokoľvek dôvodu nezúčastníte.
Jogovňa si uplatnuje storno poplatok v zmysle podmienok.
ORGANIZÁCIA ONLINE HODÍN JOGY CEZ APLIKÁCIU ZOOM
Platia rovnaké podmienky, ako pri verejných hodinách v štúdiu (viď odstavec Organizácia verejných hodín jogy)
Uhradením poplatku za online hodiny klient akceptuje nasledovné skutočnosti:
REZERVÁCIE MIESTA NA VEREJNÚ/ONLINE HODINU JOGY
Na každú verejnú hodinu doporučujeme rezerváciu dopredu, no nie je nutná. Na hodinu je možné prísť aj bez rezervácie, no negarantujeme Vám miesto. Prednosť majú tí, ktorí si miesto rezervovali. Ak sa nedostavíde na hodinu najneskôr 5 minút pred jej konaním, Vaše miesto bude ponúknuté prípadnému záujemcovi, ktorý prišiel do Jogovne bez rezervácie.
Pre rezerváciu cez rezervačný systém je nutá Vaša registrácia v systéme, ktorá je bezplatná.
Cez svoje konto si viete vytvoriť aj viac rezervácií, no v takom prípade ste povinný ich všetky uhradiť v hotovosti v Jogovni, alebo sa Vám odráta príslušná suma za rezervácie z Vášho kreditu.
Na každú verejnú hodinu v štúdiu si môžte vytvoriť rezerváciu najskôr 2 týždne pred konaním, najneskôr 10 min. pred konaním.
Na každú online hodinu je rezervácia podmienkou účasti na hodine (pretože cez systém Vám zašleme na Vás mail link), klient si ju vytvára sám a to len cez rezervačný systém, najneskôr 60 minút pred začiatkom hodiny.
Hodina verejná aj online sa uskutoční, ak sa prihlási minimálny počet záujemcov, pri ktorých sa hodinu z prevádzkových nákladov oplatí uskutočniť. Informáciu o zrušení hodiny obdržíte prostredníctvom sms správy+ mailom najneskôr 2 hodiny pred jej konaním a informácia bude dostupná na našej webstránke vo zverejnenom rozvrhu.
Na hodinu príďte, alebo sa prihláste včas. Priestor Jogovne (riadny aj online) sa zatvára 5 min pred začiatkom hodiny, potom už vstup na hodinu nie je možný. V takom pripade platia storno podmienky.
Rezervácia súkromnej hodiny je potrebná minimálne 24 hodín pred jej konaním. Inštruktor si vyhradzuje právo zrušiť súkromnú hodinu.
Rezervácia workshopov, kurzov a iných akcií sa riadia osobitnými podmienkami.
STORNO PODMIENKY / VRÁTENIE POPLATKU
Rezerváciu na hodinu je možné zrušiť samotným klientom a to len cez rezervačný systém. Pri zrušení rezervácie v časovom limite sa Vám kredit za službu vracia späť.
V kratšom časovom limite ako je uvedený v Rezervácie - podmienky je Vaša rezervácia záväzná a nie je možné ju zrušiť.
V prípade neúčasti na hodine Vám bude pri ďalšej návšteve odrátaný vstup/kredit podľa aktuálneho cenníka aj za túto hodinu platbou navyše, alebo automatickým odrátaním vstupu z kreditu.
Pri rezervácii miesta a neúčasti na dvoch za sebou nasledujúcich hodinách, budú Vaše ďalšie rezervácie zrušené, konto pre ďalšie rezervácie pozastavené a miesto bude ponúnknuté iným záujemcom.
Storno workshopov, kurzov a iných akcií sa riadi osobitnými podmienkami.
CENY
Všetky ceny sú platné v EUR a v rozsahu uvedenom na webovej stránke v sekcii cenník. Vyhradzujeme si právo meniť ceny bez upozornenia. Aktuálny cenník tu: https://www.jogovna.sk/cennik/
Všetky hodiny, kurzy, akcie, workshop sú propagované so zámerom uskutočnenia a ich cenník sa riadi osobitnými podmienkami, ktoré su s udalosťou zverejnené na web. stránke www.jogovna.sk
Všetky uvádzané ceny sú konečné.
Všetky zľavy sú časovo ohraničené a mimo obdobia ich platnosti bez nároku na uplatnenie.
Kredity a členské vstupy sú neprenosné a časovo ohraničené bez nároku na kompenzáciu, či vrátenie sumy v prípade ich nevyčerpania!
PLATBY
Všetky platby za služby realizované priamo v priestoroch Jogovne sú možné len v hotovosti a to pred nástupom na hodinu.
Ostatné platby za aktivity objednané cez rezervačný systém sú realizované samotným klientom priamo v prostredí rezervačného systému (platí do 1.7.2020), cez platobnú bránu spoločnosti ComGate. Platba za tieto služby je potrebná dopredu, pred využitím služby.
WORKSHOPY
JOGOVÉ AKCIE
KURZY
KÚPA KREDITOV, VSTUPOV
PLATNOSŤ KREDITU
PREDLŽOVANIE KREDITOV
DARČEKOVÉ KARTY
SEZÓNNA PROMO AKCIA, ZĽAVA
V prípade situácií, za ktoré Jogovňa nie je zodpovedná platia nasledové pravidlá:
COPYRIGHT
Ak nie je uvedené inak, Jogovňa vlastní všetky autorské práva materiálu na webových stránkach. Všetky registrované alebo neregistrované ochranné známky použité na týchto stránkach sú majetkom príslušných vlastníkov.
Všetky autorské práva, dáta, text, softvér, obrázky, grafika, ochranné známky, logá, rozhranie, fotografie a iné duševné vlastníctvo (obsah) na webovej stránkach je vo vlastníctve, alebo licencii Jogovne. Výnimkou je prehliadanie obsahu pre svoje osobné a nekomerčné použitie, Jogovňa a Vám neudeľuje žiadne práva používať webové stránky alebo obsah pre akýkoľvek iný účel, pokiaľ s tým nesúhlasí písomne.
Jogovňa vyhlasuje, že Klientom oznámi zamýšľané zhotovovanie záznamov (videí, fotografií) z tréningov, a z poskytovania Služieb. Klient môže prejaviť svoj súhlas alebo nesúhlas so zhotovovaním záznamov s jeho podobizňou.
Jogovňa si vyhradzuje právo zverejňovať zhotovené vizuálne záznamy na svojej webstránke http://jogovna.sk, na svojej facebook stránke, ako aj v iných médiách (printových, audiovizuálnych a pod.), a to na propagačne účely.
Klienti nemajú právo vyhotovovať audio a video nahrávky bez súhlasu zástupcu Jogovne a realizovať akúkoľvek fotodokumentáciu.
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Odstúpenie od Zmluvy je možné len pred začatím poskytovania Služieb.
Prvým začiatkom poskytovania Služieb, t. j. objednaním sa na prvú hodinu prostredníctvom registrovaného profilu Klienta na webstránke www.jogovna.sk v časti Rozrvh, alebo uhradením poplatkov za službu, strácate právo na odstúpenie od Zmluvy.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Týmto prehlasujete, že ste sa pred vyplnením registračného formulára rezervačného systému oboznámili s týmito všeobecnými podmienkami a že s nimi súhlasíte.
Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi Jogovňou a Vami. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.
Jogovňa a Vy súhlasíte, že plne uznávate komunikáciu na diaľku — telefonickú a elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany
Jogovňa si vyhradzuje právo meniť znenie Všeobecných obchodných podmienok.
Tieto Všeobecné obchodné podmienky vstupujú do platnosti 1.6.2020
REKLAMAČNÝ PORIADOK
I. Všeobecné ustanovenia
II. Výklad pojmov
Poskytovateľom sa rozumie spoločnosť
Jogovňa spol. s r.o. Janka Kráľa 5, 974 01 Banská Bystrica, IČO: 53062329, DIČ: 2121247491, zapísaná v OR Okresného súdu Banská Bystrica, Oddiel: Sro, Vložka č.: 38804/S.
Reklamáciou sa rozumie uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady poskytnutej Služby.
III. Zodpovednosť za vady
IV. Uplatnenie Reklamácie
Klient je oprávnený uplatniť Reklamáciu:
- na kvalitu poskytovanej Služby,
- na správnosť ceny vyúčtovanej za poskytovanú Službu, ak má dôvodnú pochybnosť, že faktúra za Službu nebola vystavená v súlade so zmluvou a cenníkom Poskytovateľa.
Reklamáciu musí Klient uplatniť u Poskytovateľa bez zbytočného odkladu po tom, čo zistil vadu poskytovanej Služby alebo nesprávnosť vyúčtovanej sumy, najneskôr však do 30 dní, inak právo zo zodpovednosti za vady Služby, resp. právo na vrátenie nesprávne účtovanej sumy za Službu zaniká.
Reklamáciu podľa bodu 1 tohto článku môže Klient uplatniť:
- písomne na adrese Poskytovateľa,
- e-mailom na zákaznícke centrum,
- osobne v sídle Poskytovateľa.
Konkrétne kontaktné údaje Poskytovateľa sú uverejnené na jeho webovej stránke.
Pri uplatnení Reklamácie Klient vyplní Reklamačný protokol zverejnený na internetovej stránke Poskytovateľa. V Reklamačnom protokole Klient uvedie svoje identifikačné a kontaktné údaje (adresu bydliska, prípadne prechodného pobytu, telefónne číslo, e-mail), presne označí a popíše čoho sa Reklamácia týka, t.j. popíše vadu Služby, ako aj časové vymedzenie, kedy sa podľa Klienta vada vyskytla, prípadne kedy došlo k obmedzeniu kvality poskytnutej Služby. V Reklamačnom protokole Klient ďalej uvedie, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady si uplatňuje a akým spôsobom žiada prevzatie vybavenej Reklamácie (osobné prevzatie, zaslanie poštou), prípadne ďalšie potrebné údaje. V prípade Reklamácie správnosti vyúčtovania za poskytnutú Službu musí Klient uviesť aj obdobie, ktorého sa Reklamácia týka.
Poskytovateľ nezodpovedá za prípadné nesprávne údaje uvedené Klientom v ním uplatnenej Reklamácii a za nemožnosť doručenia písomností na Klientom uvedenú kontaktnú adresu.
Reklamačný protokol Klient zašle Poskytovateľovi poštou na adresu sídla Poskytovateľa, prípadne e-mailom na backoffice@dockitin.sk alebo ju uplatní osobne v sídle Poskytovateľa.
Uplatnenie Reklamácie na správnosť vyúčtovanej (fakturovanej) ceny za poskytovanú Službu nemá odkladný účinok na zaplatenie úhrady, t.j. nezbavuje Klienta povinnosti zaplatiť faktúru v lehote splatnosti.
Poskytovateľ si vyhradzuje právo neuznať Reklamáciu, ak vadu Služby alebo zníženie kvality Služby spôsobila:
- okolnosť vylučujúca zodpovednosť,
- neoprávnený zásah Klienta do nastavení Služieb alebo iných tretích osôb, ktorým Klient umožnil vedome alebo nevedome, a to aj svojím nedbanlivostným konaním takýto zásah,
- porušenie povinnosti Klienta vyplývajúcej zo Zmluvy.
Poskytovateľ si vyhradzuje právo neuznať Reklamáciu aj v prípade, ak Klient uplatnil Reklamáciu po uplynutí 30 dní odo dňa, keď vadu alebo nesprávnosť vyúčtovania zistil alebo mohol zistiť.
Za deň začatia reklamačného konania sa považuje deň, keď Klient riadne uplatnil Reklamáciu u Poskytovateľa, t.j. deň, keď písomná Reklamácia je doručená Poskytovateľovi v súlade s bodom 6 tohto článku. V prípade, ak uplatnená Reklamácia neobsahuje všetky požadované údaje podľa bodu 4 tohto článku,
Reklamačné konanie začína až dňom doručenia všetkých požadovaných údajov. Ak Klient ani na výzvu Poskytovateľa nedoplní chýbajúce údaje, Reklamácia bude považovaná za neopodstatnenú.
V. Vybavenie Reklamácie
VI. Spôsoby vybavenia Reklamácie
Ak sa na poskytovanej Službe vyskytne vada, ktorú možno odstrániť, má Klient právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. Poskytovateľ je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje Poskytovateľ.
Klient má právo odstúpiť od uzavretej Zmluvy:
- ak ponúkaná Služba vykazuje vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa Služba mohla riadne využívať ako Služba bez vady,
- ak ide síce o odstrániteľné vady, avšak Klient nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady Službu riadne využívať; za opätovné vyskytnutie sa vady sa považuje stav, ak sa rovnaká vada vyskytne tretíkrát po jej najmenej dvoch predchádzajúcich odstráneniach,
- ak ide síce o odstrániteľné vady, avšak Klient nemôže pre väčší počet vád Službu riadne využívať; za väčší počet vád sa považujú súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné vady, ktoré bránia riadnemu využívaniu Služby,
Poskytovateľ nevybaví Reklamáciu v 30-dňovej lehote (v tomto prípade sa má za to, že ide o neodstrániteľnú vadu).
Ak sa na ponúkanej Službe objavia iné neodstrániteľné vady, má Klient právo na primeranú zľavu z ceny Služby.
Pri vybavovaní Reklamácie poskytnutím zľavy z účtovanej (fakturovanej) ceny sa prihliadne na charakter vady, dobu jej trvania a možnosť ďalšieho využívania Služby.
O výške poskytovanej zľavy rozhoduje Poskytovateľ.
Poskytovateľ vybaví Reklamáciu a ukončí Reklamačné konanie jedným z nasledovných spôsobov:
VII. Záverečné ustanovenia
Tento Reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom 1. júna 2020.
Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmeny a doplnenie tohto Reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia. Zmena reklamačného poriadku sa stáva účinnou dňom jeho zverejnenia na webovej lokalite Poskytovateľa.
Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Poskytovateľa služieb vo veciach ochrany spotrebiteľa v zmysle platnej právnej úpravy vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia - Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie, adresa: poštový priečinok 29, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27 a jej podriadené miestne príslušné Inšpektoráty.